Igreja Batista da Lagoinha - A voor Android

• Beveiligingsstatus

Softonic-recensie

Igreja Batista da Lagoinha - A

Igreja Batista da Lagoinha - A is een Android-applicatie ontwikkeld door Igreja Batista da Lagoinha. Het valt onder de categorie Hulpprogramma's & Tools en is gratis beschikbaar. De applicatie biedt een scala aan functies voor gemeenteleden om verbonden te blijven en betrokken te zijn bij de activiteiten van Lagoinha.

Met Igreja Batista da Lagoinha - A kunnen gebruikers eenvoudig op de hoogte blijven van de laatste gebeurtenissen in Lagoinha. Ze kunnen nabijgelegen kerken en cellen vinden, zich inschrijven voor cursussen en evenementen, en zelfs deelnemen aan de reis. Kerkleden hebben het extra gemak om hun persoonlijke informatie bij te werken, hun cel te registreren en het verslag van de celbijeenkomst op te nemen.

Een van de hoogtepunten van de applicatie is de naadloze integratie met Lagoinha Portal, Lagoinha System, YouTube-kanaal en de streaming van Super Radio en TV. Deze integratie zorgt ervoor dat gebruikers gemakkelijk toegang hebben tot een breed scala aan bronnen en inhoud die door Lagoinha wordt aangeboden.

Al met al biedt Igreja Batista da Lagoinha - A een uitgebreid platform voor gemeenteleden om verbinding te maken, betrokken te zijn en op de hoogte te blijven van de activiteiten van Lagoinha. Met zijn gebruiksvriendelijke interface en diverse reeks functies is deze applicatie een waardevol instrument voor iedereen die verbonden is met Lagoinha.

Programma is beschikbaar in andere talen

Igreja Batista da Lagoinha - A voor Android

• Gratis

• In Nederlands
  • V 1.0.0

(0)
  • Beveiligingsstatus

Beoordelingen about Igreja Batista da Lagoinha - A

Heeft u geprobeerd Igreja Batista da Lagoinha - A? Wees de eerste om uw mening te verlaten!

Verken Apps

Advertentie

De wetten inzake het gebruik van software verschilt per land. We moedigen het gebruik van dit programma niet aan of keuren het niet goed als het in strijd is met deze wetten.